Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.08.2007 09:44 - Здравейте!
Автор: drona Категория: Други   
Прочетен: 2126 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2007 13:10


Това е моят първи постинг в блог-а.

Надявам се да намеря добри събеседници и интересни теми за дискусии и споделяне.

Пожелавам на всички да прекарат този ден с леко сърце и повече късмет.

Бих искала да Ви поздравя с един клип, който открих вчера. На мен много ми хареса и се надявам да достави удоволствие и на вас.

Хм, не знам какво стана и защо не се появи линка, още съм нова тук ..... ако не се повави ето, копвам го пак за всеки случай :))

http://www.vbox7.com/play:2fefddc1
Пролетта ходихме за първи път до Иснабул  като типични европейски туристи. Организирахме си пътуването сами и 3 дни обикаляхме с пътеводител в ръка ( та за това казах, че бяхме малко от типажа) ... но тръгнахме да търсим Музеят на пожарникарите и неволно по тази причина се отклонихме от усърдните тълпи туристи и попаднахме в един друг Истанбул, който на мен поне повече ми хареса. 

Ако някой знае точния адрес на този музей ще съм много благодарна да ми го даде.

Защо е интересен Музеят на тулумбашите на Истанбул? 

Мъжът ми е пожарникар и където и да отидем задължително се снимаме пред градската пожарна. Та той разказа, че музеят на пожарната в Истанбул бил много добре уреден ..... Задължително ще го открием при следващото ни пътуване до там.

Някак Истанбул след пътуването остана като тема....Поне за мен...Взех да се заслушвам в новините, когато го споменат, да търся повече информация за града ...

Повлечена от темата си купих миналта седмица книгата на Орхан Памук "Истанбул", но за удоволствието от тази среща - някой следващ път




Гласувай:
0



1. ady - Добре дошла
08.08.2007 14:26
преди много години бях в Истанбул, и наисина бях очарована от града. С удоволствие бих отишла отново за по- дълго и с повече средства:)
цитирай
2. drona - Да!
08.08.2007 14:45
За първи път се чувствах като у дома си на едно напълно чужди място.

Още се чудя кое е това, което провокира това чувство:

- дали рибарите накацали на моста Галата;
- дали многото неща, които съвмадат с нашия бит и нагласи...

И ние така - искаме да отидем пак и за по-дълго :)))

Къде би искала да отидеш следващия път?
цитирай
3. skribezium - Прекрасен град е Истанбул!
08.08.2007 21:43
Този мегаполис е очарователен. Много пъти съм ходил за по 3-4 дни и винаги нещо ново ме озадачава и привлича.
Сега вече /след толкова посещения/ разбирам защо всички велики сили са искали да владеят древния Константинопол, Цариград, Истанбул.
Сега нямам време да ти открия музеите на Истанбул, но търси тук - сигурно ще намериш този музей. Успех и здраве ! http://istanbul.start.bg/
цитирай
4. doka - Привет drona! :)
08.08.2007 21:49
Благодаря за поздрава! Много ми хареса,такъв пъстър букет от музикални инструменти...,хубава музика...! Супер е!Все още не съм ходила там,но...за в бъдеще...,може... Поздрав и лека вечер! :)
цитирай
5. drona - За skribezium
09.08.2007 12:31
Благодаря за линка!

Ще ми бъде приятно да ми препоръчаш някое интерсно място за посещения в Истанбул.
цитирай
6. drona - За doka
09.08.2007 12:33
"Човекът е човек, когато е на път". :)))))))))
цитирай
7. ady - За съжаление
09.08.2007 12:45
нямахме възможност- финансова- да посетим Топ капи, и да отидем в азиатската част, но някой ден може би!За това с удоволствие препрочитам"Роксолана" за кой ли път.
цитирай
8. drona - :)))
09.08.2007 13:22
Днес малко актуализирах линка с нашите снимки и там има малко от Топкапи . Не влязохем само в харема щото бяха километрични опашки ....

Да, навсякъде таксата за вход е 10 лири - около 12 лева по тогавашния курс.

Но щом као една обществена тоалетна е 1 лира - 1.20 лева ....

Мен ме изненада повече цената на билетите в Археологическия музей в София - 10 лева за българи ...ето това ВЕЧЕ е прекалено.
цитирай
9. gioia - :))) обожавам Истанбул
09.08.2007 19:40
дори в края на месеца ще го посетя отново :))
Непременно трябва да се види Долмабахче и Харема... а гледката от двореца към морето е приказна - с удоволствие бих си лежала на диванчето с кафе, наргиле и сладости, гледайки морето през прозореца :)))
А Таксим - по-младежката част :) през нощните часове е уникална със заведенията на всяка крачка и гъмжилото от хиляди хора по улиците...чак ти се завива свят.
А от ресторант в скъпия квартал (мисля, че Бешикташ) на Златния рог - точно до осветения мост е страхотна гледката...
Поздрави!
цитирай
10. drona - Завиждам
10.08.2007 09:26
Koга е най-добре да се посещава Истанбул?
цитирай
11. gioia - :)
11.08.2007 23:23
Не знам дали има някакво определено по-подходящо време... аз съм била през август и април - честно да ти кажа през август беше доста горещо, но и ние вече си свикнахме с жегите, така че ... :)
цитирай
12. drona - Зачудих се кога ще е подходящо
13.08.2007 11:08
защото четох че зимите са студени, влажни и ветровити ....

И ние бяхме в края на април и времето беше идеално за разходки.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: drona
Категория: Други
Прочетен: 555756
Постинги: 172
Коментари: 627
Гласове: 5152