Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.05.2008 11:11 - Като сме без делници, да не сме без празници
Автор: drona Категория: Други   
Прочетен: 2746 Коментари: 2 Гласове:
0



Преди месец мой познат ме пита какво правя?

Е как - трупам стрес, че да има какво да разтоварвам по празниците.

От голямото празнуване тия дни ..... ми се завъртяха едни асоциации... нали човек като разтовари от едни мисли и почва да се натоварва с други .... та все ми беше на ум изказването на един китаец живеещ в БГ  - ние, вика китаеца - работим за да имаме; вие - българите -работите за да харчите за почивка  ...... гениално прозрение ....  няма какво да се добави ..... и съм изненадана, че нашите хотелиери и прочее още не са осъзнали преимуществата на тази народопсихология .... 



Тагове:   празници,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Е, ние сме си по-готини от китайц...
08.05.2008 16:09
Е, ние сме си по-готини от китайците!
цитирай
2. drona - :)))
09.05.2008 10:16
китайците са ми много странни .... мисля си че и ние на тях .... идваха тика едни съвсем натурални китайци - в смисъл такива, които никога до тогава не бяха виждали жив европеец .... преживяха огромен шок ... в китайските ресторанти тука изобщо не готвели китайска храна и те нищо не исках да ядат от там дори белия варен ориз ;

От пресните салати ги беше гнус - не можело да се ядат сурови зеленчуци - аз така ги разбрах - все едно на нас да ни поднесат сурови картофи или нещо подобно ..

Изобщо изхранването им се оказа неочакван проблем ... обаче пият яко и много бързо се напиват .... предполагам и на тях им липсва някакъв ензим дето да разгражда алкохола щото се напиват наистина драматично ....

Истинска драма е липста ни на навик да слагаме навсякъде бойлери с вряла вода за пиене ..... това безалкохолните и кафетата се оказаха някаква непредолима авантюра ....

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: drona
Категория: Други
Прочетен: 556213
Постинги: 172
Коментари: 627
Гласове: 5152